06:00 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودرو در گمرک

تولید خودرو در شرایط فعلی زیان‌ده است
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: قیمت‌گذاری دستوری و سرکوب قیمتی خودرو موجب شده تولید قطعه برای قطعه‌سازان و تولید خودرو برای خودروسازان با زیان همراه باشد.
خدمات پس از فروش خودرو به مشکل خورد
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو از توقف حجم قابل توجهی قطعات یدکی خودرو در گمرکات خبر داده و هشدار داد که تاخیر پیش آمده در ترخیص این قطعات، باعث ایجاد اختلال در ارائه خدمات پس از فروش به خودروها شده است.
هیاهوی نامه‌های تاریخ گذشته ادامه دارد
پایگاه خبری راد: طی یک ماه گذشته برخی از خبرگزاری‌های معتبر کشور از دو نامه گمرک ایران به گمرکات اجرایی و حوزه‌های نظارت در راستای ترخیص خودروها در گمرک مانده و همچنین «ممنوعیت ترخیص هر نوع خودرو با ثبت‌سفارش‌های تمدیدی از ۲۸ تیرماه به بعد» رونمایی کردند.
خودروهای وارداتی گرانتر می شوند
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: چندین ماه از توقف ثبت سفارش خودروهای خارجی می‌گذرد و حالا در بازار خودروهای خارجی شاهد افزایش ۵ تا ۵۰ درصدی قیمت خودروها هستیم.
ثبت سفارش‌های واردات خودرو تا دی ماه اعتبار دارند
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: ثبت سفارش‌های واردات خودرو تا دی ماه معتبر بوده و واردکنندگان می‌توانند براساس آن واردات خودرو را انجام دهند.
صفحه قبل | صفحه بعد